♥ILOVEYOU♥
It's still counting

Monday, July 7, 2014 @ 1:35 AM | 0 Comment [s]

Selamat Tengah Malam | 9 Ramadhan 

Long time no see. Memang dah lama bebenor sebenarnya ni haaa. Aku menaip balik sebab kerajinan saat ni tambahan pulak si pengarang jantung limpa paru ada tersebut pasal blog ni. Ohh for sure last update pun bulan November 2013 and now July 2014 so almost 8 month. Ashemmmmm ! Hahahaha. Sebenarnya dah banyak dugaan yang aku lalui. Mengejar cinta yang aku tahu masih lagi milik aku walaupun sebenarnya aku dah buntu saat saat akhir dan 60% aku dah mula angkat bendera putih. Apapa pun aku bersyukur sebab usaha aku BERJAYA dan aku sememangnya tak pernah ada istilah main main dalam perkara yang dari awal aku dah tetapkan. Him back as a mine. Aku berharap jugak takkan ada dalam minda aku perkara yang nak dicuba cuba. Sejujurnya memang hati aku sunyi dan marah aku memang dah macam gunung berapi nak meletus. Aku kenal perasaan aku. Susah kalau hati aku dah mula baran sampai ke tahap saat tu, aku sehabis baik nak mengelakkan perasaan dendam terhadap orang yang aku sayang. Tapi ending, memang kesalahan tu aku yang penyebabnya. Di sebabkan aku sedar ada hati yang sakit, jadi sejauh mana dia cuba pergi aku kena usaha sehabis baik untuk dapatkan kemaafan. Walaupun jauh sudut hati, aku sedar saat tu mungkin dia takkan jadi bayang dalam susah senang hidup aku. Itu kesalahan kedua dan kedua kali dia kecewa. 

Dahlah nak cerita panjang pun dah hampir 6 bulan kejadian tu semua itu pun aku awal semester 2 dan sekarang aku dah masuk semester 3. Cukuplah apa yang dah jadi, aku taknak dia sakit lagi sebab hal hal yang macam tu. Kalau di takdirkan satu masa nanti perkara yang sama jadi tapi aku pulak terpaksa tanggung sakit tu, aku tak dapat bayangkan macam mana aku nak kuat macam dia kuat dalam hubungan ni. You're the best boy I'll have. Ada juga cerita yang bahagia selepas semua yang jadi. I thought, hubungan aku dengan mama lagi baik dari sebelumnya, aku lebih kenal siapa mama dan apa kemahuannya tapi takkan sedalam anak- anak mama kenal siapa mama lah. Dan yang paling aku bersyukur, aku sedar apa yang terbaik untuk senangkan hati semua orang. 

Matlamat aku semester yang ke-tiga ni lebih baik dalam segala perkara. Cuba lebih lagi memahami situasi dan keadaan sekeliling jangan nak main sembur ja. Hahahhahahha. Aku pun berharap dia juga lebih kenal siapa aku. Apa kemahuan aku. Kenal aku cukup mudah sebab aku satu satunya anak perempuan dalam family so you know how to be always with me. Okay, cinta hati pengarang jantung limpa paru pun dah sampai rumah dekat Perak. Haishhh jauhlah sementara ni. Takpa, yang penting dia tumpang negeri orang untuk belajar dan aku berharap dia tahu apa yang aku suka dan apa yang tidak macam tu jugaklah aku. Bbyeeeee



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa