♥ILOVEYOU♥
one mission

Monday, June 17, 2013 @ 1:04 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum wbt.

Malam yang sangat dingin tambahan aku pulak duduk depan pintu rumah, lagilah berganda rasa sejuk tu. Tapak tangan pun dah macam ais dah. Now 17 Jun 2013. Tarikh keramat bagi aku untuk mulai rasa cinta dengan dunia pembelajaran semula. Tinggal lagi beberapa jam saja lagi untuk aku jejak kaki ke Politeknik. Asalamualaikum semangat baru. Asalamualaikum matlamat baru. Asalamualaikum impian baru :) Nampak macam semangatkan tapi Allah saja yang tau apa hati aku rasakan saat ni.


Abah dah mula bagi nasihat, katanya course yang akan aku lalui kali ni bukanlah course yang mudah bagi orang yang macam aku. Tapi tak mustahil kalau aku usaha dan impian tu Insya-Allah akan tercapai. Course kali ni course yang sama dengan Makndak. Dia boleh berjaya, kenapa tidak pada aku :) Rezeki dekat mana- mana pun ada kalau kita usaha untuk dapatkan. Terima kasih abah untuk nasihat tu, doakanlah kali ni anak abah kuat semangat dan keras hati. Btw Selamat Hari Bapa, abah. Even abah garang macam singa dan Ika pun selalu sakit hati dengan sikap abah. Abah tetap jadi abah Ika, takda yang kedua mahupun yang ketiga. For Abah a.k.a Uncle Razin Happy Father Day too :) hehehe. 


Banyak nasihat yang aku dapat daripada kawan- kawan baik dan terutama dari Cik Sayang. Bila semangat aku makin hilang Cik Sayang sentiasa buat aku berfikir positif. Macam- macam yang dia nasihatkan. Jangan itu, jangan ini. Dan semua nasihat dia, sentiasa dalam ingatan aku. Sayang, terima kasih untuk semua nasihat dan semangat yang awak beri pada saya. Insya-Allah apa yang dah jadi dalam masa lalu saya, takkan jadi lagi untuk kali ni. Saya harap walaupun kita jauh, hati kita sentiasa berhubung dan awak akan kekal menjadi pendengar saya. Boleh tak? Hehehe.


So this our photo the last of my day before I'll come back to be a students 



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa