♥ILOVEYOU♥
PERMULAAN :'(

Sunday, April 21, 2013 @ 3:26 PM | 0 Comment [s]

Sesakit mana pun aku lalui hari demi hari, Allah je tahu perasaan dan jalan kehidupan aku. Segalanya makin berubah dan perubahan itu yang makin menyakitkan aku. Tapi aku bersyukur walaupun sentiasa menyakitkan aku masih lagi mampu lalui, aku harapkan semuanya adalah dugaan dan dugaan seperti ini akan berakhir tak lama lagi. Biar ia berakhir dengan kebahagian bukan dalam kekecewaan. Manusia mana yang mahukan kekecewaan dalam kisah hidupnya. Segala dugaan sebelum ni aku boleh lalui kenapa kali ni aku tak sanggup nak lalui? kalau aku ataupun dia tak sanggup lalui segalanya selama ini hanya buang masa dan tak berbaloi. 

Sayang, Kadang I tak faham dengan you , you kata you sayang I , I segalanya dalam hidup you, I penting dalam hidup you but why this situation be in our life? You banyak berkorban pada I dan penuhi segala kehendak I, ada bila  saat I susah dan selalu ada untuk I bila I perlukan you. But, sometime sikap you buat I sakit hati, kecewa, diabaikan dan buat I menangis and buat I give up dengan semua ini. I cuba faham kehendak you yang you nakkan kembali masa kita berdua masa di mana saya sentiasa ada dengan you. I pun nak semula masa tu dengan kuat hati I sabar untuk dapatkan semula semua tu dan terus setia dengan you tapi you? Apa you dah buat untuk kedudukan I yang sepatutnya? Sampai bila sayang semua ni akan terjadi? sampai bila? Macam mana I nak wujud untuk masa you bila you cuba lebih pentingkan kawan-kawan you I rasa terpinggir sangat,  you buat I macam tak bernyawa. "Who me in your life? Sejauh mana, sebesar mana pentingnya I dalam hidup you? " I tak pertikaikan siapa kawan you tapi cuba selitkan sedikit masa utk I. I nak semua apa yang kita janjikan untuk masa depan kita, angan angan kita semuanya jadi kenyataan dan Allah dah mudahkan segalanya dengan buka mata abah tapi you pula dah berubah. You tau kan sayang, bukan mudah nak dapat kepercayaan abah tapi sekarang dia mula bagi jalan untuk kita cuma kita yang perlu ikot langkah dia dan Insya-Allah apa yang kita mahukan akan jadi realiti. Bila I cuba mendalami kehidupan you, I jugak berharap yang you akan cuba faham kehendak I walaupun tak bnyak. Sebelum segalanya makin sukar dan tak mampu nak diselesaikan lagi, I nak you sedar kehadiran I sebelum ia akan terus jadi mimpi berpanjangan dalam hidup you. Perasaan I masih lagi inginkan you dan itu juga apa yang you rasakan. Yang menjadikan kita seperti ni hanyalah 'hubungan yang jauh'. Semua ni cuma dugaan dalam hubungan kita, sayang. I sendiri dah tak tau macam mana nak sedarkan you sebab I sendiri dah makin lemah. 

Cari semula diri I dalam jiwa you dan semua akan kembali normal sayang :'(


Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa