♥ILOVEYOU♥
Second years

Saturday, February 16, 2013 @ 9:06 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum wbt.

Selamat pagi dan sangat pagi aku bangun hari nie. Tersedar dari mimpi dikejutkan oleh azan subuh yang jelas kedengaran. Alhmdulillah masih lagi diberi peluang seterusnya untuk menikmati kehidupan seperti sedia kala. Sibuk uruskan urusan keluarga, haaaaa yang telah di alihkan oleh emak tercinta. Redha jelah walaupun sakit juga hati uruskan abah yang memekak seperti sedia kala bila nak kejutkan adik aku lagi dua orang tu supaya bangun. Apapa pun, masih lagi bersyukur sebab masih lagi punyai abah dan emak :) heheeee. Actually sekarang tengah cuti raya cina, so rasanya tklambat lagi kot nak ucap 'GONG XI FA CAI' to jiran jiran, kawan kawan, aunty uncle yang aku kenal. HAHAHAHA :D 

Today is 16 Feb 2013, right? so 11 days have passed from 5 Feb :) Again to say 'HAPPY ANNIVERSARY, SELAMAT ULANGTAHUN PERKENALAN to Mr FUTURE ♥. Alhamdulillah, kerana masih diberi peluang untuk mengenali diri awak lagi untuk hari hari seterusnya dan berharap hubungan kita akan kekal dan berpeluang ke peringkat seterusnya :). Aminnnn.' Jujur kali nie dugaan insyallah makin sukarlah, banyakkan sabar dan berfikiran positif sajalah. Hahaha. For sure, selasa lepas pada tarikh tersebut kita dah speed time together walaupun segalanya sederhana berlaka. Ohoooiiii Mr FUTURE keep my hand make card that I give it to you carefully yeahhh :) Perancangan awalan juga kononnya berangan angan nak bercuti bersama dengan manusia jiwa kacau yang lain, akan tetapi ada masalah yang tak dapat dielak jadi diberhentikan perancangan tu dalam saat saat terakhir. Takde rezeki lagi orang tua tua cakap. Hehehehe :)

Walau apapun cukuplah masa 4 hari awak jaga saya sampaikan tak boleh nak berjauhan dalam masa 1 saat. Fuyooooo! HAHAHA :D Tahap kritikal dah kiranya nie. Yelah mau taknya, saya belajar masuk dalam kehidupan harian awak. Dalam pada itu pun, dugaan datang dan terus datang tapi sama sama kita be more positive and think what the best and the last on Sunday you're fly to Kuala Lumpur and I will proceed to Perak. When I'm think it back, it was funny and insane even our money drift. Haaaaaaa ^_^. Never mind what happen let it go and now try to don't do the same things :). Saya harapkan juga saya dapatkan balik keadaan seperti sebelum kejadian tu. Dugaan untuk kitakan Mr FUTURE so usaha perbaiki dan tawakal yang saya mampu lakukan selepas ini. Before the end, the last day our situation together. Jelaslah ke ................. mok oiiiii :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!




Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa