♥ILOVEYOU♥
Wow nervous and excited ! Alhamdulillah

Saturday, December 22, 2012 @ 1:37 AM | 0 Comment [s]

Hi Assalamualaikum Selamat Tengah malam butoooo :)

Sesungguhnya entry kali nie panjang. Sebab aku see the title you can know my feeling now :) Belum baca, belum tau. Today aku starting mid sem holiday? Ohh cepatnya masa berlalu, yelah asyik berkepit dengan Mr Mokk je jadi tak terasa masa tu berlalu pergi macam F1 dekat Sepang nuhhhh :D haha. Duit pun mengalir macam air terjun Lata Kijang je :) #merapumeraban! Minggu nie sahaja, ulang suara 'MINGGU INI SAHAJA!' aku spend time dgn sayang aku tu emmmmmmmmm lebih kurang 5 kali kot. Peghhhhh gila manusia macam aku nie.

Pagi simpan kereta, malam malam keluarkan kereta :) Cunn fieyka, Cun sangat! Okay, just cerita untuk fun thing 21 December 2012. Aku dengan ayyu tak semena mena, nak overnight padahal malam sebelumnya dah overnight. Siapa lagi yang bertahta dalam hati aku yang tak pernah jemu untuk menemani setiap detik dalam kehidupan aku walaupun bergaduh sehebat letusan gunung berapi 'BOOMMMM!!' Malam tu memang ada ja yang takkena, itu salah ini salah. Aduhhhh #mengeluh. Jadi bagi aku tempat yang sesuai untuk aku meluahkan perasaan aku adalah di tepi pantai. Alahhh dekat lumut je pun, yang dekat dengan kawasan Navy tu :) hehe. Lepas nie kalau aku hilangkan diri, cari je aku dekat tempat tu. Dkat situ memang aku nangis sepuasnya sebab aku rasa macam ehhhh :( sayu kot dengan dengar bunyi ombak pukul 3.30pagi #waktuMALAYSIA. Memang aku luahkan rasa sedih tu dalam hempasan ombak di tepi pantai. Hahahahahaha :D skema teruk!


Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula hubungan aku dengan kekasih hati 'Mohamad Faiz' yang baru nak mencecah 2 tahun, InsyaAllah. Lagilah banyak dugaan dan kesedihan yang perlu dilalui :) tapi segalanya selesai dengan baiknya, bila masa yang diminta untuk bersendirian diberikan walaupun hm 5 minit je. Dah selesai, kitaorg just go on untuk breakfast dekat McD. Ayyu drive, aku just berselindung di sebalik sweater Mokk disbabkan banyak sangat ciptaan Allah selain manusia di jalan raya. Fuhhh :0. Sampai McD, we are breakfast with 2 hotcakes, egg muffin and chicken egg muffin. Hahaha yang penting mata sekalian RABAK, macam panda. After that, hantar Mokk balik kolej tapi before that kena tolak kereta peg petrol station untuk isi minyak :) Hahaha. Dahtu masing masing with own life.
 
Akan tetapi ehemmmmmm ! After 10 hours, aku jumpa Mokk lagi haaa kali nie berserta Mama, Abah and little princess si Faezah. Wow! Getaqqq lutut wehh. FYI aku tumpang faezz untuk balik rumah :) Malu HAAAAAAAAAAA!!!! Tapi perasaan nervous tu kejap je after see him mom, everything like "OMG! macam aku dah selalu ada dalam family Mokk". Maybe my heart can accept them style while baru first time bertentang mata secara bersendirian. The moment I'll never forget. Swear! and what I want to say, I'm fall in love with his family. So easy. I'm just call he mom and dad 'uncle and aunty' tapi dieorang bahasakan diri 'mama and abah' jugak :) hehehe. Bila part Mokk muntah muntah, aku gelabah sangat tapi I cannot do nothing. Nanti apa pulak cakap mama. Cerita awalan, faezz je yang akan hantar aku sampai rumah. Ehmm lari cerita, bila aku kena balik rumah dia nthen family dia yang hantarkan aku sampai depan rumah. Aduhhh. Tapi everything fine. I'm enjoy with this moment. Si Faezah mulanya segan nak bercakap, tapi untuk biasakan diri aku dengan dia. Aku kenalah pandai bertanya. The end, I managed to change our bashfulness :D hihihiii. Byeee nak mimpi indah je malam nie. Insyallah segalanya akan tetap bersama dan akan kekal bersatu. Aminnn :) 




Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa