♥ILOVEYOU♥
Once day sayang

Tuesday, November 6, 2012 @ 9:17 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and very good morning :) #stupid
Lama sudah rasanya diri ini tidak menyentuh blog. Alhamdulillah, segala urusan masih mudah untuk di uruskan walhal dah bosan dengan aktiviti hari demi hari. For sure, result final exam dh tinggal brapa hari je lagi nak umum. Nervous itu memang terserlahlahh :) tapi keep the deep in my heart. #Shuuuu. Forget about that. 

The reason why I'm sitting in front of a laptop and typing is because I want to tell something :) Alahh tkdelah penting mana dan best sangat pun. Sangat okay SANGAT. Semalam punya semalam, aku ganggu semua contact member aku. Sebab apa? Of couselah sebab nak ganggu masa tidur dieorang. HAHAHA. The last gangguan adalah pada cik faezz kitalah. "Itu bukan gangguanlah, itu kerinduan namanya." Rasanya dah lama tak cakap dalam masa yang panjang macam tu :( asyik tak on time je. Hmm bilalah lagi boleh nak on the phone macam tu #whatever. Seperti biasalah happy, stress, happy until end call. Cerita itu cerita ini. Gelak pun dah macam puntianak je :D hahaha. Tapi yang buat aku terdiam, terkejut dan ter ter sewaktu dengannya bila aku dengar dua prinsip dalam hidup dia sekarang dan prinsip tu memang aku sendiri tkpernah dengar dari mulut dia sepanjang hubungan aku dengan dia. Sayang, keep it dan terus pertahankan prinsip tu dan make it realty :)

Semalam aku tengok cerita 'Dalam Hati Ada Taman'. Jalan cerita okay je, tapi yang membuatkan aku terus follow that story sebab kebanyakkannya gambar dekat depan Eiffel Tower :) OMG! Once day fieyka, once day. Aku pun cerita dekat faezz, hahaha dia pun sibuk nak jealous bila aku cakap pasal menara tu. Dan tak semena menanya dia cakap ada satu lagi tempat yang dia nak peg satu hari nanti. Tempat tu dekat Venice, Italy. Faezz memang semangat cerita pasal tempat tu. Aku tak nafikan tempat tu memang cantik sangat. Bilalah agaknya aku dengan faezz dapat peg dua tempat tu? Aku pun takde jawapan pada soalan aku sendiri. Hmmm yang pastinya satu hari nanti kalau masing masing ada rezeki lebih, Insya'Allah akan sampai jugak :) #sedapkan hati. Tapi apa cerita sekalipun aku tetap nak peg. Nak peg. Nak peg! #Hentak kaki. Byeeeeeee

once day my dear :)



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa