♥ILOVEYOU♥
4 days before come back

Tuesday, November 27, 2012 @ 11:49 AM | 0 Comment [s]


Assalamualaikum, selamat pagi :)

Kemarin, malam semalam aku memang tidur lewat gilaaaaaaaaa. Jam cecah pukul 4pagi, baru stop texting dengan sayang aku :) Bila dah texting sampai pagi butooo, memang tah apapalah yang aku text dia, tak logik langsung. Bangun pagi, baca balik. Hah, memang nak pecah perut akulah bila gelak. Tapi kesianlah dekat dia, pagi pagi mulalah lambat pegi kelas. Aku dah cakap takpayah tunggu aku tidur tapi degil sangat dia nie. Kelas dia pulak pukul 9, berapa jam sangat dia sempat tidur. Cuba fikir?? Haihhh mok nie memang nak kena tarik telinga baru dia nak dengar cakap aku agaknya :)

Today aku bangun awal lah sikit daripada biasa, semua nie gara gara abah call suruh aku call UiTM pasal registration course. Hahaha, orang lain dah buat aku nie yang baru nak merangkak bagai. Dah call, akak tu cakap besok atau lusa try semula, Hah, lambatnya. Kalau boleh hari nie jugak aku nak selesaikan semuanya. Alhamdulillah semalam aku tengok, aku dapat daftar kolej. Fuhhhh kalau tak mati aku nak kena sewa luar, nak kena beli barang dapur tiap bulan. Actually memang semua tu best, tapi makan duit banyak tu. Biar seksa duduk dalam janji menguntungkan. 

Aku harap sangat, aku nak masuk nie takda apapa masalah yang akan menanti. Harap, segalanya telah selesai. Aku pun dah taknak fikir perkara yang jadi masa permulaan cuti sem hari tu. Disebabkan wujudnya subjek yang perlu aku repeat so lepas nie, aku dah taknak main main masa belajar. Aku dah taknak tambah subjek repeat. Susah hidup aku nanti. Kiranya nie macam azam baru akulah. Subjek lepas nie makin membunuh aku tambah lagi dengan subjek repeat, Ya Allah susahnya jadi STUDENT. Kadang rasa macam nak give up, tapi disebabkan aku ada benda yang perlu aku capai so benda macam tu yang jadi semangat aku untuk teruskan segalanya :) Lepas nie, faezz pulak nak final. Sikit sebanyak aku juga rasa debaran tu, OMG taktau lah kenapa. Aku harap dia boleh berjaya dpat pointer more than me. I know you can do boy :) remember what you want to do after get a Diploma.

Ada something yang aku sedihh pedihh, mak aku tak ikot hantar aku balik kolej. Halaahhhhh. Kalau kolej depan rumah aku pun takkisah, nie aku nak balik perak kott. Dia pulak sebuk nak peg langkawi dengan kursus. Dahlah tu, dieorang nak peg terengganu pulak. Ohhh time aku cuti taknak pulak berjalan. Takpelah it okay, aku pegilah sendiri dengan faezz nanti. Ambik gambar masuk dalam FB jangan bising ehhh. Hahahahaha :D *agaklah aku nie pun nak berjalan jauh, semua tu kena ada modal besar kott. Haihhh. Dahlahh, nak peg mandi. Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. 



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa