♥ILOVEYOU♥
10 | 11 | 12

Saturday, November 10, 2012 @ 7:43 PM | 0 Comment [s]

hai hai assalamualaikum. 

Setelah sekian lama aku cuti sem baru hari nie kluar hangout. Gilalahhh anak mazlan oii. Lama mana dah aku cuti hari nie baru kenai negeri aku semula. Hahaha :D So aku keluar nie pun kira macam reunion lah, bukan reunion kelas or what just Chill out dengan kawan kawan lama. Dah tua ke, dah mokk ke, dah kurus ke and so on. Yang pastinya semua still mantain macam dulu. aaa maybelah :) Yang pastinya nak jumpa laki aku dengan bestfriend aku tu yang penting. Biasalah, sambil menyelam kita minum air. 

Okay yang join
Prince Charming ♥midottfaayidiellafendiiidanielanippkechikazim 
and tiga orang lagi kengkawan diella :)
Yeahh maybe tak berapa sangat hangout tu tapi macam mana pun bagi aku dah kira okaylah macam tu. Motif utama nak lepak ramai ramai, right? Hahaha. Spatutnya nak jumpa pukul 2 tapi laki aku lambat sangat nak datang ambil. Nthen pukul 3 baru dapat port nak makan. Domino's pizza yang jadi tempat pilihan. Itu pun dekat setengah jam nak pesan makanan sebab masing masing malas nak peg order. Makan punya makanlah kan, tapi tak kenyang pun sebab nipis and kecik sangat. Husband aku dia siap nak mual lagi, ehh dah kenapa pulak nak mual sayang? Tak buad apapa pun kot. Ishh ishhhh. HAHAHA :D 

After makan, masing masing dh ikot haluan sendiri. Just aku, faezz and the geng ja still sama sama lagi. Dah kenyang, dieorang nak peg bowling pulak dah. Mainlah dieorang bowling tu ehh, aku dengan faezz tak main pun sebab malas. Haa malas? yelahhhh :) 15minit aku duduk dekat tmpat bowling tu, faezz ajak peg jalan jalan. Haaaaaaa masa kita orang speend time lah pulak kann :) emmm jalanlah dalam negeri yang kecil nie. Its okay, nanti kita meneroka negeri lain pulak selain perak and perlis ye sayang. After that, baliklahh apa lagi nak buad, maghrib oiii. Anak dara tak sesuai keluar malam malam okay, tak manis orang tua tua cakap. Dah balik ngangalah aku sorang sorang, sebab family aku semua peg Penang and adik aku peg Langkawi. Sekarang aku nak keluar lagi. Byeeeeeeeeeeeeeee reader :D

- THE END -



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa