♥ILOVEYOU♥
again and again

Thursday, October 4, 2012 @ 3:09 AM | 0 Comment [s]


Hai hai, reader :) assalamualaikum w.b.t 

yeahhh again and again and again and until ever :) karut mengarutlah aku nie. So what story for this time? Think first jyeahhhhh. Ohh yaaa, act sebelum nie ada tak aku cerita journey aku convoi ke TAIPING with kawan kawan aku yang gileee? Okay dah cheak older post memang tkda aku cerita tksmpat nak menaip. Datang sinie aku nak cerita pasal kisah 28 September, first come first serve right.

Disebabkan nak hilangkan stress kononnya bersama dengan dah nak starting exam so aku, syud, malin, kyn and naj pun merancang mencari tmpat yang bersesuaian untuk melepak dan sebagainya *ayat tuhhh :D So rncang pnya rncang Sungai Klah Hotspring pun jadi pilihan. What the funny things happen is, dh peg smpai tanjung malim dah pun rupanya sungai tu ada lagi 95km nahaaaai mana tkjauh pun. So masa tu jgak dlm pkul 3.30pg kami tukar tmpat. Pilih utk ke taiping, peg aaaaaa dh tk ingat nama tmpat tu. Ohh yaa FAEZZ RAZIN ttap aku bawa, mna saja aku peg dia ttap jadi peneman padahal haritu dia sepatutnya balik. *Thanks sayang sebab sudi jugak spend masa dengan bie :* Pendekkan cerita pkul 2.00 smpai medan gopeng sebab nak hantar sayang aku tu dia nak balik jitra. Settel kerja dekat Ipoh tu balik kampus lah lepastu. 

Again meet :) 2 October pulak. hehehe bukan galak nah tapi nie namanya rindu. HAHA :D Lagipun kawan baik aku sewa kreta stgahari dari pukul 2 petang sampai 2 pagi tapi hantar kereta pukul 8.30 pagi, yelahh mana ada orang nak bagi aku masuk kampus pagi pagi buta mcm tu. So pukul 7ptg hantarlah kawan aku peg stesen bas tu and then kereta adalah dengan aku. So contact sayang aku tu. Ambik dia, satu pasai kena marah dengan faezz sebab keluar bersuka ria waktu minggu exam :( tapi tkpa memang patut dia marah pun sebab aku pun bukan cerdik mana lepastu buat endah tkendah dengan exam. Boleh nampak tk ada sifat 'tanggungjawab' di situ :) heheee. Last sampailah AEON STATION 18, nak buadpa peg situ? Hah ! comform tgk wayanglah. Faezz nak tgk cerita HANTU KAPCAI, mula tu aku rasa macam bosan ja sebab selama nie duk tgk cerita orang putih ja :) tapi best jugaklah. Gelak tkmau mau faezz pun, hehe aku pun sama naik jugak. 

Lepas tgk wayang, balik kolej faezz ambik si Myrul dengan kawan dieorang sorang lagi bawa peg jalan makan angin sampai kembung semua balik kolejlah lepastu. And then tidurlah aku dengan faezz dalam kereta dekat parking lot tu, aku suruh dia naik tidur atas takmau. KETEGAQQQQQQ. Bangun pukul 9.30pg faezz dh lambat gila nak peg penutup sukan. HAHAHA padahal pukul 6.20pg aku dah kejut. Last pukul 12.45 aku bertolak balik kampus. The End :) HAHAHAHAHA. Ushaaa gambar semalam before tnggu masa nak tengok wayang :D




Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa