♥ILOVEYOU♥
COMING SOON !

Thursday, September 27, 2012 @ 4:03 PM | 0 Comment [s]

Hai assalamualaikum w.b.t. Selamat Pagi guys.

Hai hai, agak lama jugaklah aku tk meng-UPDATE kan blogg aku nie. Kesibukan yang menghalang aku untuk mengupdate :) hehe. This week is are study week so our time learning is already the end, and now is time to we study alone and make a conclusion for what we learn before. What the NICE THING will be happen is FINAL EXAM next week :) Honestly, I don't know anything about subject economic. Apapun alhamdulillah carry mark aku semuanya terbaiklah termasuk subject economic :) Last day hari pembelajaran kitaorg baru nie bersamaan dengan birthday lecture BEL ktaorg yang paling sporting, happening last paling gila. HAHAHA sorry sir (: hari tu jugak last day dia jadi lecture sebabnya after this him want to continue his study. Mmg dia kena buli habis dengan classmate akulah. Paksa dia makan kek lahh, buli dia time nak ambik gambarlah. Biasalah selama nie ktaorang je kena buli dengan dia. Gempak habislahh, tapi yang merisaukan ktaorang agaknya siapakah yang akan check paper final exam kelas aku? Hmm. Kbaii, enjoy the last moment with him :)

BEL AP115 1C



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa