♥ILOVEYOU♥
3 September 2012

Tuesday, September 4, 2012 @ 11:59 PM | 0 Comment [s]

Hai assalamualaikum w.b.t. hehehe

tengah gedik jari jari aku nak menaip malam nie entahlah kenapa kan kan kan. Act aku dah balik kolejlah. Okay finee sedih tnggal rumah :p * yelah tieww, nampak sangt mnipu disitu. Takbanyak, sikit pun rasalah jugak. Isnin dah start rutin harian aku sebagai student UiTM. What the fun time, bilaa haritu, kelas just sebelah pagi je. Woowwww gila punya bestlah kan. Mulalah aku dgn kawan aku yang slalu bg nasihat dkat aku rancang nak hangout. Tanpa brfikir pnjang, call terus tmpat sewa kreta. This time, tehahlah yang drive sbb aku pun dah jemu drive. Hahaha :D

Aku pun kononnya nak buad kjutanlah dkat si faezz nie sbb dia pun tkda kelas ptgkan, ehhhhh alih alih tksmpat nak apapa die dh hntar msj call me back dkat aku. Herghhh mmg potong jalan betollah, dsbbkan tu aku pun call and talk to him to get ready I will take him out. Dah smpai kolej smua, barulah mrncang nak peg jalan mana. Pegilah kami bertiga ke JJ, jalan smpai pnggung wayang tgk cerita apa yang best. Cancel terus bila tkda cerita baru, tukar plan peg makan. Faezz dri start brjalan die dah bgtau nak makan PIZZA. So aku pun ajaklah peg makan pizza, yang tkbestnya aku yang kena makan pizza tu. Faezz just mkan speggti yang tehah pulak makan 2kping je. Aku yang hentam smpai 4kping. *Hello cik abang, sapa yang nak makan pizza sbnrnya. 

Lepas mkan, kluar pada JJ dah tktau nak peg mana. Round round jelah dkat Ipoh tu. Okay bosan dan dah tktau nak pusing mana. Mlam pulak ada extra class pukul 8.30, so nak hntar faezz baliklah. Ttba cik abang kita tu, nak makan McD pulokk. Hokalohhh. Peglah beli McD tu, sekali aku kena makan jugak. Mmg boleh bulat aku kalau makan takberhenti. So the end of our journey, hantar faezz lpastu trus rashing balik uitm. Hantar kreta smua dah dkat pkul 9.00. Apa lagi, dah tentu tentu tkpeg kelas. Yelah dgan nak balik bilik lagi, nak get ready for presentation semua bagaikan. So tidooo jelahhhhh :) So skarang pun aku dah nak tido. Hahaha kbaiii.





Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa