♥ILOVEYOU♥
cerita dari jauh :p

Saturday, June 16, 2012 @ 2:28 PM | 0 Comment [s]


Hello Hi Assalamualaikum and hey guys ;D lamakan aku menyepi.
Kesibukkan sikit smnjak bergelar mahasiswa UiTM 'alhamdullilah, syukur' hehee. And now i'm at home, tapi besok pagi pagi dh balik sana. hmmmm ;( Okay let me tell some story spnjang aku ada dkat kolej. First week, macam biasalah orientasi tapi ktaorg panggil MDS or Minggu Destini Siswa. First day mmg mcm gampanglah kan. Itu tkboleh ini tkboleh, haisshh sabar jelah. Tapi bila dh last day mcm sedihlah kan, sbb dah tkda orang yang nak toucher kitakan. Normal things lah bnda mcm tu 'pertemuan dan perpisahan' kan. Second week, dah mula sibuklah peg kelas, jadual tkmenentu okay fine semntara nak biasakan diri walaupun agak tertekan dgn kedudukan kolej dgn fakulti yang jauh beribu batu. So cuti sabtu ahad nie, aku ambk kesmpatan balik rumah :) lagipun nak settelkan borang itu ini yang tkhabis lagi.

Aku naik bas and turun dkat jitra dlm pukul 7.27mlm. Why jitra? hehe meet my beloved person, who is FAEZZ RAZIN ♥ turun je bas dia dah sedia menunggu mcm roomates aku cakap ' faezz menyambut dengan tangan terbuka :)' yeke tangan terbuka? bukan kena paksa ke? emmm. Lpastu kitaorg peg makan malam sama samalah. we are young lah katanya :D andthen dia hantar aku dkat stesen bas kangar dkat pukul 10.36mlm klau tksalah akulah. Can you count how long we meet? haaa haaa. Bila pulak aku nak balik and jumpa faezz pun takpasti. Harap tu, dia buad surprise ttba melawat aku dkat UiTM. hahaha tkdalah gurau je. Aku just harap dia study dekat dgn aku je, klau tkda rezeki dekat nak buat mcm mnakan terima jelahh :) Our relationship still on even though we are far away each other and Insyallah it will ever in love together. Aminn ;) BTW some picture with roomates time MDS dan time hangout. kbaii. Sayang you FAEZZ 




Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa