♥ILOVEYOU♥

Thursday, May 10, 2012 @ 8:06 PM | 0 Comment [s]


jyeahhhh selamat aaaaa malam :) 
harinie masih dengan aktiviti yang sama, yang tak beruba lagi. dah setengah gila dah. oleh demikian kemasaalahan makin menjadi jadilah kan sekarang nie, ada sajalah yang takkena. kenapakah sedemikian rupa? haisshhhh dugaan cukup cukuplah, aku dah penat :/ tapi still boleh terima and keep smile always :D act hari aku moody sikit sebab entah, I dont know why :) haa haa gedik je lebih kot, I dont think so. hmm

Pasal UPU tu hmmm entahlah, taknak serabut kalau takdapat jugak untuk rayuan nie aku dah taknak fikir panjang terus pilih swasta jelahh. kalau duk biaqq jawabnya dah comform aku jadi suri rumah sepenuh masa, HAHAHA. ohhh cannot lah macam tu, rugi jugak result aku rugi future aku. Tetap kena teruskan walaupun susah :D tapi aku jadi lambat sikitlah pada orang lain. Hmm pastu terpaksalah jadi long distance relationship for awhile, apapun aku kenalah terima that all for him future, when him success of cause he happy for it what I do just think positive although he different like before right now :) Dah taklama dah doo dia nak tinggal aku, dahtu sekarang dia dah lain macam dengan aku hmm sedih nihhh :( HAHA. Jadi mulalah aku dah fikir bukan bukan. Itu takjauh pada aku lagi, kalau dah jauh hmmm entahlah *fieyka just think positive and pray that this relationship will be same like before. Aminn :/ 

Aku bila dah fikir macam nie, mula aku serabut otak, serabut jiwa semuanya nak serabut. Haii peliklah kan aku nie sebab tulah dia menyampah dengan aku, sikit sikit nak bebai, nak buat muka tah apapa, nak marah marah :/ so apa lagi berubah jadi macam lain pulak lah. HAHAHAHAHA :D hmm entahlah aku dah taktau nak berubah jadi macam mana. Manusia taksempurna :) emm okaylah. bukan ada cerita sangat pun jari aku je gedik nak type semua nie. kbaiii :( iloveyou




Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa