♥ILOVEYOU♥
insyaAllah :)

Sunday, May 20, 2012 @ 5:27 AM | 0 Comment [s]


Hello Hi Assalamualaikum and selamat teramat pagi :) 
what time now? can you cheak my time. agak agak story aku kali ni ke laut tak memandangkan waktu yang macam nie? hahahaha memang macam apadah aku nie. nak tidur takmampu lelapkan mata apa sebenarnya yang bermain difikiran aku? semakin hampir dengan tarikh 17 jun 2012 semakin sesak dan ligat otak aku berfikir. FYI dah 2 malam aku taktidur. GEMPAK kan, so dah boleh jadi security kalau memanjang macam nie. HAHAHA. ada apa dengan tarikh tu? tarikh yang bakal membuatkan hati aku dibawa jauh oleh DIA, itupun klau taksalah tarikh lah :D hati tolong buatkan pemikiran aku sentiasa positif yeahhh. Selagi dia tak buat benda yang mencurigakan selagi itu DIA milik hang. InsyaAllah :D

hati siapa tak gelisih jika orang yang selama ini jadi kekuatannya akan merantau jauh nun disana :D *ayat ayat. haaa jangan nak pertikai apapa, memang aku akui selama nie pun jauh jugaklah walaupun take time 15-30 minit nak datang jumpa aku tapi still boleh curi masa lepak sama sama, after this kalau nak curi masa tunggulah masa cuti yaa cik fieyka :/ aku percayakan dia, yang dia mampu mempertahankan hubungan nie tapi kadang kadang aku terfikir, adakah aku sudah cukup sempurna dimata dia dan hati dia tidak akan mampu ditandingi oleh kaum sejenis aku ? hmmm :( Ya Allah kuatkan hubungan diantara aku dan dia, sesungguhnya di mata aku tiada yang mampu menandingi dirinya. Seberat manapun hati aku nak tengok dia berada jauh disana, aku terpaksa menerima sebab apa? sebab nie semua untuk masa depan dia, takkan aku nak jadi selfish. Benda lain aku boleh jadi selfish tapi kalau bab pelajaran aku kena redha and tawakal.

tak takot dengan masalah yang makin besar? hmmm, memang takotlah bengong. Sedangkan masalah yang sehalus kuman pun bertengkar bagai nak rakkk nie kan pula masalah besar yang sememangnya besar. Jadi apa guna, kepercayaan dan kesetian yang ada dalam diri kalau tak digunakan waktu seperti ini :) Macam yang aku selalu cakap dekat faezz lah, kalau jiwa kita, hati kita, perasaan kita, naluri kita, nafsu kita cakap TAKNAK! maka takkan berlakulah, haaaaa kecualilah kalau semua taknak tapi  nafsu cakap 'alahh try p lahhh, alang alang buat scandal selain tu boleh isi masa lapang kalau kalau bosan' kalau itu yang jadi. Memang aku shoot faezz, trylah kalau nak tengok aku jadi MONSTER. Selain tu, emmm aku jealous bila dia ada dengan kawan kawan dia. Sebab dia takpenah ingat nak text tanya keadaan aku. Aku memang tak mengharapkan text yang banyak just simple text dah cukup untuk aku fikir yang dia masih ingat aku. Haissshhh fieyka ooi, sabarlah :) nanti dia dah peg sana kalau BUZY sebulan macam mana? Kena belajarlah keadaan macam ni walaupun agak PERIT okay PERIT :(

Hati ohh perasaan, perasaan ohh pemikiran, pemikiran ohh jiwa boleh tukarkan kuasa kuasa negatif menjadi positif tak? Dah kusut tau tak kehidupan aku. Tuhan je yang tau macam mana perasaan aku kalau satu masa aku kehilangan dia, Ya Allah, taknaklah macam tu. Dia salah seorang penyumbang semangat selain keluarga aku. Untuk you, Mohammad Faiz bin Mohammad Razin. I sebenarnya dah taktau nak terangkan banyak mana sayang I pada you, I harapkan hubungan kita berakhir dengan cara kongsi kehidupan kita. You fahamkan apa maksud I? Selagi I mampu I akan terus jaga hubungan ni, act rasa macam baru semalam je I kenal you dan I harap you pun macam tu :D cakap banyak pun nanti you pening, sebab I tau you faham apa yang I sampaikan. kbaii I sayang you PRINCE CHARMING 


Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa