♥ILOVEYOU♥
activity 8 mei

Tuesday, May 8, 2012 @ 4:00 PM | 0 Comment [s]


yeahhh hey guys and stalker lover ♥ asslamualaikum ;)
okay 7mei yang tau tarikh keramat student SPM2011 yang sentiasa menanti kemanakah haluan diri masing masing. So macam mana keputusannya ladies and gentelman? HAHA yang SUKACITA tu tahniah lah tapi yang DUKACITA tu kita bleh jadi genglah kawan. Bila aku cheak result tu, ohhhhhh memang osemmmm :( frust wehh frust. Memang kemarin sapa sapa yang cari masalah dengan aku sememangnya akan pekaklahh. So before otp, aku text faezz. Kacau dia, cari pasal semuanya aku nak buad sebab tension. Sorrrryyy yea sayang :) aku memang geram dengan life aku sendirilah bila jadi macam nie. Lemah jiwa aku tuhan je yang tau macam mana tapi aku taknangis apa pun, so aku bgtau faezz yang aku feed up and give up bila dia tanya aku mudah je kan aku feed up and bila dia mula tanya mana janji aku nak peg belajar sama sama dengan dia the time I feel that my tears was falling down. Ohh sekian lama aku takmenangis akhirnya aku kalah semalam :'( hmmm okay enough I dont want to remember it, btw thanks darling couse you make me smile again in call


See my eye, did you see eyebag tu effect nangis semalam. Cool right :/ HAHA

Semalam tido pun dah dekat pukul 3.30 on call punya pasal, alah tapi dah selalu tidoo lewatlah. Pagi nie nak bangun peg jogging pun taklarat tapi disebabkan dah berjanji dengan eifa so kena peg jugaklah. Lepas habis jogging, balik rumah ambik motor and peg makan pulokk :D kalau takmakan memang boleh pengsan aku nie, sbb dari semalam apa pun aku takmakan sebab takda mood kan. hmm :) okaylahh aku pun takda nak cerita sangat sebab letihh. kbaiii reader andd iloveyou PRINCE 





Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa