♥ILOVEYOU♥
2 Mei

Wednesday, May 2, 2012 @ 9:57 AM | 0 Comment [s]

Hello hi assalamualaikum :) 
yeahhh hari kedua dalam bulan mei, semalam pukul 3 habis otp with faezz macam biasalah, gaduh gaduh pastu bebai nthen masing masing diam sebab ego, ehh aku tak ego cik ooiii. Aku diam sebab tunggu orang pujuk tapi last hmm aku lah pujuk diri sendiri hmm dah biasa dah semua tu so dah tak kisah :/ act aku takda story kali nie just terfikir something. hahaha you know what? okay listen here I thinking why I'm too in love with him. Okay sapa nak tau bayar dulu tiket :D *merapu lagi. Aku nak dedahkan jawapan dari persoalan aku sendiri. 

Attittude :-
1. talkactive
2. setiap masa nak cakap ILY. yeka? ;)
3. tak suka kena tinggal. Example :- kalau keluar, dia nak aku ada ja 24jam sebelah dia. kalau chat dia nak aku tumpu dengan chat dia sajaa ( aku pun macam tu jugakk )
4. Stalk aku dalam diam, tapi kantoi akhirnya.
5. Suka sakitkan hati aku. Hmm -,-
6. PEMALU ! Hahaa kekadanglah 
7. suka kawal aku, tapi aku tak kisah pun 
8. selalu buat aku gelak walaupun masa aku tengah high temperature 
9. suka perasan 
10. suka berangan
11. suka marah marah aku :(
12. suka merajuk tapi manja sajiaaa :)
13. SANGAT SENSETIF dengan kata kata kesat dan perkara yang melibatkan KEHILANGAN
14. dia akan cakap TAKSUKA, TAKBOLEH kalau dah memang dia taksuka something tuhh.
15. selalu layan aku macam PRINCESS. Lol betul ka faezz? ;)
16. pendengar yang setia
17. selalu nasihat aku kalau something tu tak baik untuk aku
18. Peneman aku yang paling setia kalau aku ajak keluar. Tak pernah tolak lagilah ajakkan aku tu, Alhamdulillah :)
19. CARING :p seriusly ! aku tak tipu
20. Selalu buat aku taching time on the phone.
21. Masih boleh dengar dan terima bila aku cakap aku taksuka or takmau. Maybe :/
22. Taknak aku pergi jauh dari dia. Example :- tempat study. emm sure?
23. suka buat something yang aku takterfikir dia nak buat macam tu. Contoh :-


24. Memang dia untuk aku kott. betul ka mohammad faiz bin mohammad razin? hm maybe kena tanya tuan badan sendirilah yeahhh :)

Annoying :-
1. tak rasa nak pujuk aku kalau dia bagi aku sakit hati. grhh :@
2. bila dia takreply text aku, aku rasa macam orang bodoh walaupun aku tau dia takda kredit
3. suka cari pasal dengan aku kalau dia ada masalah dengan orang lain. Keadaan macam nie aku tengah belajar kawal perasaan aku balik 

okay dah jelas segalanya :) sebenarnya banyak lagi tapi rasa macam aku akan repeat benda yang samalah pulak nanti. okay the end for story kali nie. jangan ambil ini orang dari saya jyeahhh :D 
Prince ♥ I minta maaf kalau apa yang I story tu ada yang tak menyenangkan hati atau you takberapa suka. That what I feel. Act macam mana you sekali pun I tetap sayangkan you dan sentiasa sayangkan you. Apa yang you rasa you taksuka you cakap and that will be different than this :) BE MINE FOREVER? WHAT YOUR ANSWER MR FAEZ? ehh I pulak cakap macam tu dekat you. hehee. ILOVEYOU BB 


Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa