♥ILOVEYOU♥
ohhh so awesome -,- that what we call bestfriend

Wednesday, April 11, 2012 @ 11:25 PM | 0 Comment [s]


Haii reader and night :/ emmmm. so what story for this time :) ohh okay. semalam aku demam panas. wow mmglah aku tkpenah panas macam tu. Mak aku pun gelabah bila aku demam sampai tahap tu. Sbb apa aku demam sampai tahap tu, aku pun taktau motif dia. haishhhh :/ pelik tapi benarlah bagi aku.


Dsbbkan harinie aku keep better walaupun tak 100percent tapi aku kena kuatkan diri sebab nak pegi tengok mak pada kawan tempat kerja aku masuk hospital. Balik pada hospital punyalah gelak gelak gelak tengah bawa motor pun boleh gelak lagi. Apalah yang kami gelak, sampai aku pun takda reason tentang tu. Tetiba hujan. Hah ! hambik kau, gelak sangatkan. Nasiblah dah takjauh dari rumah, tapi malang takberbau. Yelah kalau bau mesti kitaorang cuba elak dari jadikan. Turun je dari flyover kawan baek aku break secara mengejut tambah dengan jalan licin. Nah kau, masuk jalan aku nthen terus DURMMMM :/ aku yang ada belakang tambah lagi pegi hentam belakang motor dia so sekali dengan aku jatuh. Nasiblah aku hentam motor dia, kalau aku hentam dia. WOOOO kes besar jadinya. Apapun semua okay ja, motor dia ja yang pecah side miror sebelah kanan dengan calar habis sebelah kanan, lutut jadi apa taktau, tapak tangan dengan kaki calar calar bagai.


Yang aku pulok. haa haa just luka kaki kiri, tangan kiri aku terseliuh. Motor aku selamat :) Memang selamat pun, motor jatuh atas aku. Biar aku sakit takpa jangan motor. Satgi sakit satu kes, abah aku bising satu kes. Lagi serabut aku. Dahlah tu hadiah birthday aku tahun lepas. Sesungguhnya itu satu satunya harta yang aku ada :D Gilanya kami dah habis jatuh boleh sambung gelak. haihh. Sampai rumah effa, family dia punyalah gelabah pasai kami. Woi, caring cek mak abah dia. Haha. That what we call bestfriend, kawan jatuh kita pun kena jatuh. Hhahaha :D Penatlah aku typoo panjang korang bukan baca pun. Erkk? Maybelah :) Okay horror dream this night. kbaii. 


Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa