♥ILOVEYOU♥
night with love ;)

Wednesday, April 18, 2012 @ 11:00 PM | 0 Comment [s]


Haii reader and night darling ;) hheheh. apa masalah aku? nothing problem okay, just in happy moment with love. Every night I think I spend all my sleep time to on call with him. Yelahkan, aku dah tk text msg dengan faezz buad smntara waktu nie cause haa haaa adalah. HAHA :D Sometimes rasa mcm aduhhh kena tunggu malam baru bleh contact, almaklumlah selama nie text sampai bengkak jari kann :) hmm tapi it okay, i'm gonna be fine. Masih boleh sabar menanti tengah malam butaaaaaa O,o Bangun pagi besok dah jadi mata panda. 

Bila dah on call mulalahkan itu takpuas hati, ini salah tapi akan back to normal. Lama mana sangatlah kan aku nak bebaiiiii :) betol tak Faezz? hahahaha. Kadang aku rasa tkpuas hati klau satu hari tak on call sebabnya aku rasa bila dengar suara dia, wooooooooo boleh senyum sorang sorang :) tambah bila part nyanyi tukan, haissshhh boleh lemah jantung, tapi takpe aku suka dengar suara dia dalam mood happy. Bila dia happy aku pun happy jugak. Faezz nie memang banyaklah idea dia nak bagi aku gelak gelak, ikotkan hati cakap 24hours pun memang takkan penah cukup. Malam nie on call lagi. Apa plaklah idea dia :) cepatlah pukul 12. kbaiii




Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa