♥ILOVEYOU♥
26 April

Thursday, April 26, 2012 @ 5:20 PM | 0 Comment [s]


Hello hi, assalamualaikum mahkluk dunia ;)
fuhhh rasa macam dah lama gila tak update tapi sebenarnya baru je 6hari tak update tu pun nak kecohh kan ;p hidup aku memang sangat sangat boring. Tiap hari ulang benda yang sama dh naek muak, aku tegaskan disini muak okay ! ehh tapi tulah bila nak keja Abah with Mak and and Faezz ♥ tak bagi. hmm kesiankan dekat aku, Abah dengan Mak asyik cakap macam nie dekat aku 
" alohh nak keja apa tah ada lagi berapa hari jaa kalau keja pun, rehat jalah dekat rumah nie. Nanti kalau dapat continue study mana mana dah takda dah masa nak rehat macam sekarang kot menyesal pulok nanti takdapat rehat puas puas. So rehatlah sepuasnya yaa ika, kalau takpun kemaslah rumah nie biar nampak macam boleh jadi bini faez sikit, baru mak mentua tak menyesal terima :) "
haaa macam tulah. diolog yang sama everytime bila aku tanya pasal kerja. Kekadang sebelum dieorang nak cakap macam tu aku dah repeat ayat tu sebab dah lekat dalam kepala otak aku nie. Ehh memanglah duk rumah, buad ikot suka hati best tapi masalahnya kalau dah tiap tiap hari benda yang sama boleh jadi giloo ooo. Tapi dalam banyak banyak ayat tu, ayat terakhir tu yang aku suka dengar. Bila dah suka dengar, ayat tu yang aku suka tekan tekan sikit bila time repeat nthen mulalah aku di cop gatal oleh abah kesayangan aku.  Hahaha :D 

Okay sebelum ni anda anda ada kott baca entry aku tentang aku yang alami 'Heart is hurt' right? act benda tu dah settel walaupun masih bermain di minda cuma aku abaikannya. And now, aku rasa perasaan sayang aku tu makin lama makin kuat for ... hehehe sapalah lagikan kalau bukan faez :) * okay aku miang sikit please slap me now ! Tak tapi itu kenyataan dari sebuah perasaan dalam diri satu satunya anak perempuan Encik Mazlan. Huishh dah macam pantun pulakk. Okay dah, kbaii and for you dear  
Mohammad Faiz bin Mohammad Razin, I sayang you sorang je sampai akhir hayat I. I selalu tunggu you sihat sepenuhnya untuk keluar macam selalu dengan you, seriously I miss that moment :) 


Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa