♥ILOVEYOU♥
Super Supreme

Thursday, March 29, 2012 @ 10:22 PM | 0 Comment [s]

selamat malam warga dunia :) hahaha. sedarkah anda yang aku dh lama tkupdate? sapa yang sdar tu kejip mata skit. Dah stop merapu meraban. 

Act aku sdar yang aku bnyak kluar jalan merata. woihhh biasalah tu dah besar tkkan nk duk dlam bilik ja. Hhaha. disbbkan tu abah aku kekdang bising jgklah sbb asyik kluar ja, tpi takpa ada aku kisah :D cehhh macam brani je klau tk amek kisah. For today kluar lagi, peg settelkan kerja aku tpi tksettel jugaklah just sempat peg beli no pin IPG, amek fail Perakaunan, lepak pizza sampai getaqq lutut nthen karaoke. Mcam biasalah sapa lagi yang rajin nak teman aku klau bkan Charming and bestfriend. Thanks guys. yang membuadkan aku geram bila dua orang PA aku paksa makan pizza yang besar penampar, korang amek yang kcik yang besar bagi aku kan tapi akukan pndai maen mata so lastly Charming aku jgak yang mkan hewhew ;) sayang kau banyak banyaklah SUPERHERO. Lepas mkn je kitaorang blik lepak karoke plak, nyanyi pun tak apapa je. Hhahaha :D okay in the end pkul 5.30 baliklah. kbaiiii ;) there are picture for today. seriusly this first picture Charming smile like that. I'm melting and i'm melthing dear. Thanks again for spend time with me.

iloveyou more than you know FAEZZ RAZIN :)


Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa