♥ILOVEYOU♥
saya kenal sayang saya ;)

Wednesday, February 29, 2012 @ 3:44 PM | 0 Comment [s]


hello warga blogger yang sentiasa di ingati. Cewaaahhh ;) Watcha doing? Aku dok rumah goyang kaki macam Datin Seri, alaahh biasalah dah tksekolahkan apa lagi yang bleh buad, tak lama lagi nk continue study tkda masa nak rehat plak, insyallah. Baru angan, Hhehe. dkat rumah aku hujan and i stay alone :( smentara nak tnggu mak aku balik dari keja. Disbbkan kebosanan, aku nak buad entry pasal HIM. Hhaha :D

Smalam aku otp dgn faezz, best! so aku nak cakap yang aku happy sangat. Hhee tapi normal lahkan klau sometime moody and sedih, right? Tak function lah klau couple tak gaduh. Gaduh tu kadang bleh buad kita jadi lebih rapat and more pay attention to solve the problem together. hoh, yaka? :D haha
laen orang laen cara percintaannya :) klau semua sama saja, takda lah orang yang mampu beri nasihat dan pendapat. Hee
 Yahh, i'm agree for that :) salah satunya aku dengan faezz lah. Pendapat aku, he was different like other guy at outside or that i know it before. Faezz sangat sangatlah okay! Aku tegaskan, 'sangat sangat okay' orait. Mana ada orang yg bleh tahan dgn kerenah aku tapi die bleh, alhamdulillah. Hhaha :) Dia kata dia tksweet, mmang pun. Hhaha :( ehh die sweet bila dengan aku jaa. Ya saya sayang die macam mana saya sayang family saya. Dia bnyak dorong aku untu berubah menjadi yang lebih baek. So thanks a lot sayang :)

Awak tak knal sayang saya, tapi saya kenal sayang saya ;)
i call him anything that can make him smile and happiness




Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa