♥ILOVEYOU♥
this is REAL of my sensation

Wednesday, January 18, 2012 @ 9:53 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum, ladies andd gentleman, 
For sure dh lama aku tk mengupdate srta mengupgrade, kan kan kan :) ada sapa sapa yg rndu aku? klau ada angkat kening mcm THE ROCK ==' Hhihiii. See title aku, entry aku kali nie tntang perasaan aku. Hhaha :D jgn marah yee. first of all, aku nk jujur andd aku nk mngaku yg aku three times of jelous girl, Bila 'abang manis' aku chat or comment with other girl tkkisah lha dgn kawan baek aku skli pun. msty girl laen pun ada yg ada prasaan mcm aku nie. btw, soryy kawan kawan aku yg rasa aku dh jd agak kejam. tpi tu yg aku rasa buad smntara nie. Especially klau dgn 'ex', ohhhhh goshhh mau meletup kilang air mata aku. harhar :) dh nama pun perasaan aku kan, so apa aku nk rasa ikot suka hati aku lha kan :D tpi klau aku nngis skli pun, tk brmkna aku mcm budak budak kechikk aku just nk kau faham perasaan aku saat tu andd bila aku dlm stiuasi mcm tu mknanya aku perlukan kau utk dgr masalah aku. heee

Mybe entry aku kli nie, agk ngada ngada andd korg akan fikir aku nie tk 'Open Minded' or something else lha kan. Aku tk kisah sbb aku dh ckap aku nk jujurkan, so jgn judge aku ikot suka mulutt korang je yee just chill andd be are friendly :) thats why utk kebaikan smua, aku amek kputusan utk be alone dgn ignore facebook, phone andd other else dgn cara nie aku harap aku bleh build back my strong feeling dan aku bleh fikir yg mana baek or yg mana buruk. emergency call ke apape ke just conctc no rmah aku. heehe :) so, kbaii. thats it. loveyou all and iloveyou a lot Faezz Razin 

LOL
fieyka



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa