♥ILOVEYOU♥
engaged

Friday, January 27, 2012 @ 7:26 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum ladies andd gentelman :)
taraaaa i'm back from along time i go be alone. errrr, alone lha sngatkan :p hehee. sbnarnya tkda lha alone sngtkan :) masa cuti chines new year, heee andd you all can see gambr dpan hantaran andd title engaged? ohh sorry bkan aku yg engaged ehh aku muda lgi nk fkir psal hal hal sdemikian. Hhaha :D just paksu aku yg brtunang. sbnarnya mjlis nie tk dirancang pun. ttba je bleh kenal andd mybe ini yang orang ckp jodoh kan :) btw apa aku bleh ckap, future maksu aku tu nice lha andd aku dgn die pun bleh jadi kawan, lgipun die bnyak borak borak dgn aku msa mjlis tu. tk sngka lha kan dh la aku baru je knal andd tgk die nthen dh bleh gelak gelak bagai :D aku malas nk story panjang just aku akn share bbrapa jnis gmbar masa mjlis tu. just a simple jee ekk. hope you andd you can make a happiness andd wonder engaged after that also can together for a long time. aminnn :)


dah dah tkbleh bnyak bnyak :D hee. kbaii. reader :)



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa