♥ILOVEYOU♥
goodmornik all :')

Tuesday, December 20, 2011 @ 9:12 AM | 0 Comment [s]



Assalamualaikum, hi people andd very goodmornink pakwe serta makwe. pagi nie aku bangun awal sbbnya nk kejutkan Mr Superhero aku. katanya nk peg amek lesen lori. Hhaha gila laa budak tu, gila pun aku sayangkan. Semalam for the firsr time aku tido awal, tpi itu pun pkul 1 motifnya tkbleh text Mr Superhero disbbkan kredit kitaorg hbis. Bguskan, msing msing hbis kredit mcm rncang je. itu lha namanya jodoh. Hhehe, gatai kejap --" 

Back to story, after hbis call Mr Superhero aku dgn tkmandi tros mngadap lappy andd buad karangan dkat sinie ini kali pertama aku bngun awal lepas hbis SPM. Well done fieyka, bini terbaekkan aku. Hhihi. Klau mcm nie, tk sesuai lha aku tnggal satu rumah dgn mak mentua. Yealha menantu pemalas :) ada jgk org yang mandi atas katil jpg. Tapi mmg aku tknak tnggal dgn family or rmah mertua pun, sbb tak feel lha yg aku dah kawen. #Bajet dewasakan aku nie

Gilaa lha aku pagi pagi nie, dh fikir nak kawen. Lmbat lgi lha aku nk lalui zaman tu, aceli aku andd Mr Superhero nk continue study nthen kerja afterthat baru buad persiapan diri utk ada family. Oke, sabar ye sayang :) Ehh, itu apa yang rncangkan tapi kita tktau lg apa yang akan jdi masa depan kan. 
#Hope soo kehidupan masa depan aku dgn Mr Superhero. Aminnn. Doakan kbhgian aku yee. Terima kasih




LOL 
FIEYKA MAZLAN 



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa