♥ILOVEYOU♥
Change AGAIN

Thursday, December 29, 2011 @ 5:37 PM | 0 Comment [s]



Assalamualaikum andd haii boyfriend andd girlfriend :) sperti biasa dpat bacakan tjuk entry aku 'change again' mmg lha change pun korang bleh nmpakkan. Petang nie, aku gataii tngan nk upgrade laen almaklumlah dh tkda keja nk buadkan. Disebabkan kegatalan tangan aku, smpai kan Mr Superhero pun tegur aku kan 'upgrade lg ? baru 2,3 hari upgrade dh bosan??' haii cik abang, dh dkat 2minggu kott saya dh tk upgrade. Hhaha :) apapun background tu aku amek dari kawan aku yang chumell nie si bella. so nmpak lha 'taikk bintang' tuhh. Hhaha :) oke buad lha permintaan . stopp jangan caya ckp aku karutt ja :D act rasanya dh tkda nk story apa apa fot tday. kbaii blogger



Older Post | Newer Post
THE WRITER


I know I'm Yours and you must know You're Mine and never forget about this
underline italic strike


Diary About Lovers Dreaming


Let's Speak!


The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By and Full Edited : Fieykaa